8web.hu főoldal

Referencia

A lenti weboldalakat nem feltétlenül referenciaként mutatjuk be, inkább segítségül, hogy eldönthesse szüksége van-e saját honlapra. Erre a legideálisabb a webáruházak bemutatása, mivel általában itt van szükség az ügyfél legnagyobb együtműködésére, így mind a három bemutatott honlap webáruház.

Tökéletes megoldás

BSMárkabolt

A tökéletesség természetesen némileg túlzás, mivel a körülmények folyamatosan változnak, ezért egy weboldalt folyamatosan hozzá kell igazítani ezekhez. Szerencsére ebben az esetben egy állandó ügyfelünkről van szó, akinek a honlapjai folyamatos fejlesztés alatt állnak igazodva az előbb említett körülménykhez. Az ügyfelünk honlapjai közül ez a zászlóshajó, ebből kifolyólag ez is a legmagasabb színvonalú, és az általunk fejlesztett honlapok közül hasonlóan magas szintű.

Ez a weboldal tulajdonképppen fél automata, ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy emberi felügyelet mellet képes elvégezni egy új termék adatlapjának a kitöltését, amibe beletartozik a szűrő adatok kitöltése is, egy szövegbányász algoritmussal. A használata rendkívül egyszerű, hogy a vásárlást minél jobban megkönnyítse. A kereső optimalizációt teljes körűen elvégeztük, illetve a változó feltételeknek megfelelően ellenőrizük, és szükség szerint módosítjuk is. A honlap dizájnját profi grafikus készítette, illetve a további garfikai elemeket is (pl.: bannerek, módosítások során felmerült igények). Mindezek mellet számos egyedi megoldást tartalmaz ügyfelünk igényeinek megfelelően.

Lényegében ez a webáruház technológiailag magasan felette áll egy átlagos webáruháznak, és a legjelentősebb bevételforrása ügyfelünknek.

Fél megoldás

Nyomat

Ennél a weboldalnál már első ránézésre is látszanak a hibái, annak ellenére, hogy mindent megtettünk, amit lehetett. A problémát itt az jelentette, hogy az ügyfelünk a honlap elkészülte után nem foglalkozott vele. Az első probléma az volt, hogy nem volt tisztában azzal, hogy mit szeretne, majd miután elkészült, körülbelül háromnegyed évébe telt míg feltöltött pár terméket. Másik fontos probléma volt vele, hogy egyszer sem nézte végig hogy mit kellene rajta változtatni, tehát ez még az első verzió, ami jellemzően nem szokot az utolsó lenni. Sajnos a kinézetén az sem segített, hogy spórolás okán egy programozó készítette a dizájnt.

Katasztrofális megoldás

Bioeoptika

Ez gyakorlatilag teljes pénzkidobás volt, az elképzelésen kívül, hogy céget szeretnének, illetve hozzá egy honlapot semmi sem volt meg. Az elkészülte után egyáltalán nem nyúltak hozzá. A dizájnt is az ügyfélnek egy ismerőse készítette, aki úgy fest egyáltalán nem értett ahhoz, amit csinált. Érdekesség, hogy egy üzletet is berendeztek, ahol aztán nem kezdték meg a működésüket.


A legfontosabb tanulsága ezeknek a referenciáknak az, hogy nem feltétlenül alkalmas mindenki arra, hogy weboldala, illetve leginkább webáruháza legyen. Az persze tény, hogy legalább egy honlapra minden cégnek szüksége van, viszont ha nem akarnak foglalkozni vele, akkor pénzkidobás az egész. Mellesleg mi sem szeretjük, ha a munkánknak nincs megfelelő eredménye, mivel számunkra nem csak a haszon a fontos.

A másik tanulság az, hogy ha már megfizetnek minket, akkor ne spóroljanak a grafikán. Megvannak már a kapcsolataink, és biztosítjuk Önnek a profi grafikust.